Summa sidvisningar

fredag 24 juni 2011

Midsommarafton

Var ni än befinner er, hoppas jag ni känner det " Här är gudagott att vara..".
Broderiet kommer från en BOM som duktiga Anette L syr och skapar designat och låtit oss andra sy också.
Visst är det ljuvliga broderier!
 När är mitt sybord färdigdukat.Inte skall det vara svårt att hitta på något att göra av dessa ljuvliga tyger från Lapp-Elisa. Med den saxen till:-))))))))).
Skämt åsido--en supersax, till att klippa kryddor. 


Ha en riktigt skön Midsommar!!!!!!!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Ljuvliga tyger du köpt! Såg ditt inlägg i mobilen i morse och begrep inte vad du menade med saxen - men nu ser jag ju den :-) ! Kanske inte det bästa för tygval men den matchar perfekt. Önskar dig en fin Midsommar. Kram Annika

nattugglan sa...

haha,,ja jag tänkte nog då jag såg saxen.. men det va en kryddsax...Ha en bra midsommar.

Maja sa...

Jättefint arbete som vanligt!
Jag hade aldrig sett en sådan sax innan i förmiddags!
I en affär-Lustigt att se en till inom några timmar!!!
Kram Maja