Summa sidvisningar

onsdag 21 augusti 2013

Tar jag mig vatten över huvudet...??

                                                 ??????
Tänker i alla fall försöka att klä om denna gamla släktstol med ett nytt tyg, som jag köpte i förrgår på 
Fritsla Tyglager 

Vilken guld-eller rättare sagt tyggruva om man vill ha inrednings-och möbeltyger. För att inte tala 
om  allt i inredning som finns där.

Detta var utmaning nr 1.
Nr 2 återkommer jag till senare i höst.
Tusen möbelnubb drog jag nog ur den gamla stolen.
Håller ni tummarna för mig??:-)))
 

8 kommentarer:

Gunilla sa...

Det där kommer Du att klara galant!!
kram

Jen sa...

HI! Gudrun,I have done this before and it wasn't my favourite thing to do. You are very brave I try to avoid recovering. It is a nice looking chair. Loved the denim project and applique, very pretty.

annemarlen sa...

Visst håller jag tummarna, du fixar det här fint. Det är jag säker på.
Ha det gott, kram.

Annika sa...

Klart jag gör! Snyggt tyg du köpt, ser fram emot att få se det färdiga resultatet. Kram

Shane Pollard sa...

I love your fabric for the chair Gudrun!!
Shane x

Katarina sa...

Visst håller jag tummarna! Även om jag inte riktigt tror att det behövs, det går alldeles säkert bra! Kan se dig sitta där och brodera sen:-)) kram Katarina

Kjersti sa...

Dette blir morsomt å se ferdig, gleder meg. Lykkr til :-)

Eva sa...

Japp, detta fixar du!
Ser fram mot slutresultatet.
KRam Eva