Summa sidvisningar

tisdag 22 mars 2016

Tänk att jag vann denna gång!

Saija med den vackra bloggen Pomada hade nyligen en utlottning  och lyckliga jag vann denna underbara necessär! Visst är den läcker i  underbara tyger och dessutom så välsydd i minsta detalj.
 Inuti låg flera paket och ett underbart kort, som jag tror Saija själv tillverkat. Tusen tack,Saija,jag är så oerhört glad för dessa fina och läckra saker.

Jag tycker ni skall besöka denna finska blogg. Saija syr så underbara och inspirerande saker.

16 kommentarer:

Immi sa...

Grattis, vilka underbart fina saker och visst blir man glad när man vinner så där! Kram Immi

Catarina C sa...

Grattis till vinsten, visst blir man glad när man vinner och du hade verkligen tur att vinna så fina saker. Nu ska gå in och titta på hennes blogg!

Kram och Glad Påsk/Catarina

Annika sa...

Grattis till en kanonfin vinst! Passar på att önska dig en riktigt Glad Påsk! kram

Kerstin sa...

Grattis till vinsten!! Vilken underbar present du vann. Kram

Edny sine puslerier sa...

Den var nydelig! gratulerer så mye. Og det påskebroderiet under her var så herlig. God påske til deg!

Birgitte sa...

Gratulerer med flott premie!

Katarina sa...

Grattis, så skoj med en liten påskpresent så där! Både fint och gott innehåll. Glad Påsk! kram Katarina

Saija sa...

Fint att du har fått paketet!!! Glad Påsk :)

Livihus sa...

Heldige deg, som fikk en så fin gave!
Jeg skjønner godt at du ble glad for den :)
Selv om vi syr ting selv, er det ALLTID flott og få noe som andre har laget!

Ønsker deg en fortsatt fin påske - her i Levanger regner vi nesten bort!

Klem

Kjersti sa...

Gratulerer heldige deg med så fin premie :-)

Birthe Marie sa...

Gratulerer! Så heldig du var som vant denne fine gaven. Ønsker deg en god påske! :-)

Dollandesign sa...

Jag gläder mig för Din skull till den fina vinsten!

Dollandesign

Annas Nadelbuch sa...

Liebe Gudrun,
herzlichen Glückwunsch zum fabelhaften Gewinn !!
da geh ich gleich zum blog und schau mich um. Ich wünsche Dir schöne Ostertage, liebe Grüße von Carmen

LoNiPe sa...

Wow vilken vacker vinst. Och helt underbart innehåll. Ska genast kolla in hennes blogg. Glad påsk!

Radka sa...

Oh yes, I recognize Saija's design :-)
Congratulations, what a lovely prize!

Have a wonderful Easter!
xx

Unknown sa...

Äntligen verkar jag komma fram. vill bara gratta till den fina vinsten. Så kul
Är hennes blogg Hello Friends?
Hälsn Elisabet i Järfälla