Summa sidvisningar

onsdag 14 februari 2018

Ett mönster som tilltalar mig mycket

Så är mina sockor färdiga och det har varit ett rent nöje att sticka dem. Som ni ser har vi fortfarande lite snö här på Öland och sockorna kommer väl till pass.
Blir ni sugna att skaffa mönstret finns det här https://www.ravelry.com/designers/pia-kammeborn

På Alla hjärtans dag passar bra att visa några tabletter som jag just sytt. ( Äntligen är min symaskin på plats här hemma igen.) 
 Små blodröda hjärtan pryder tabletterna .  Mönstret är av AnnAKa och finns i My Quilt 2/2017


Önskar er en fin Alla hjärtans dag!!

7 kommentarer:

Katarina sa...

Sockorna är toppenfina! Lite synd att jag sällan fryser om fötterna:-)) Härligt att du fått hem din symaskin igen! Jättesöta tabletter, fint med de röda knapparna! kram Katarina

Catarina C sa...

Vilka härliga sockor du har stickat och supersöta underlägg med sina röda hjärtan!

Kram Catarina

Annas Nadelbuch sa...

Wow, wieder so tolle Socken !!!!Liebe Grüße von Carmen

Kerstin sa...

Underbart ljuvliga sockor!! Och så underbara underlägg! Ljuvliga!
Och så roligt att höra att du fått maskinen tillbaka.
Ser fram emot att få se vad för spännande alster du kommer att göra.
Kram Kerstin

Saija sa...

Love them both! The heel is very pretty.

Cattinka sa...

Deine Socken sind wirklich schön und die kann man bei dem Schnee ja auch hervorragend gebrauchen.
Noch besser gefällt mir, dass Du wieder genäht hast, wie ich sehe, kommen auch die Ideen wieder, super!
LG
KATRIN W.

Radka sa...

Lovely :-) ( and I don't mean the snow!)
xx