Summa sidvisningar

onsdag 28 november 2018

Ni nanna ni nanna nanna....

Minns ni boktipset på Barnkanalen med Stefan Mählquist?
Nu är det ingen barnbok jag tipsar om,verkligen inte.
Boken hämtade jag på biblioteket på förmiddagen och på kvällen hade jag läst ut den.
Så fängslande, hemsk,tragisk och i allt detta en kärlekssaga.
Sven Stolpe, Karin Stolpe och Olof Lagerkrantz. Ett triangledrama.
Alex Schulman har personliga minnen av sina morföräldrar . Han söker och får svar på många frågor.
Läs den!!!!

4 kommentarer:

Immi sa...

Tack för tipset, visst kom jag ihåg Boktipset på tv:O)) Kram Immi

Annika sa...

Här är boken inte inköpt än men har reserverat den för jag tror att den är riktigt bra. Kram Annika

Katarina sa...

Tack för tipset! Hoppas den dyker upp som ljudbok på biblioteket. Intar all skönlitteratur genom öronen. kram Katarina

Gunilla sa...

Jag har precis fått hem den. Den är nästa i tur att läsas.
kram