Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Lekt med mitt vinsttyg

Nyligen vann jag ett härligt tyg hos Majas Paradis och samtidigt har jag under några månader broderat små block från en BOM hos As sweet as Cinnamon. Efter ett tags funderingar, dök tanken på en kudde upp. Gillar dessa runda kuddar och nu har jag under några dagar lekt fram ett slutresultat.
Jag har lagt till annat tyg och broderierna har ändrats lite.
Tycker det är absolut roligaste när jag själv får fundera ut ett färdigt resultat.Något jag känner jag borde lägga mer energi på:-))
Tack Maria för att det blev ett sånt tillfälle nu!!

15 kommentarer:

Gunilla sa...

Vilken fin kudde med söta små broderier! Kram

Kerstin sa...

Vilken underbar kudde!!
Kram Kerstin

lisailysekil sa...

Underbar kudde! Kram fr Lisa i Lysekil

Sigge och My sa...

Så himla fin kudde! Kram

elis abet sa...

Oh, så fin,kul och annorlunda kudde. Fina färger dessutom -tycker Elisabet i Järfälla

Agneta sa...

Fin kudde!

Catarina C sa...

Bara så ljuvlig kudde, det är så härligt att se dina fina broderier! Kram

Immi sa...

Så söt din kudde var...

Maja sa...

Din kudde blev helt UNDERBAR!!!
Vad roligt det känns att veta att "mitt" tyg blev väl "behandlat" i dina händer!!!
Du har ett sådant stilsäkert sätt och allt som kommer från dig känns så äkta och välgjort!!!
Grattis till ännu ett otroligt arbete!!!
kram Maja

Radka sa...

I love it, Gudrun, I love it!! What a great idea:-))

Jen sa...

HI! Gudrun,Your pillows are beautiful and your embroidery is very pretty.Jen.

Veronica sa...

Härlig kudde med fina broderier!! Kram Veronica

Anonym sa...

Vilken härlig kudde!! Kram Anneli

Katarina sa...

Många små fina brodererier på den härliga kudden! Du syr så underbara "egna" saker, så fortsätt "hitta på"! Kram Katarina

Siri sa...

Nydelig pute du har laget! Klem Siri