Summa sidvisningar

onsdag 14 september 2011

Tack Theodora för du hjälpte mig att komma igång!

Länge, länge har jag funderat på hur jag skall sy en stor sängkvilt.Jag har köpt en del tillbehör under tiden, men inget har riktigt fått mig att komma igång.
Som vanligt på morgnarna sitter jag vid datorn, dricker en mugg kaffe och tittar på massa inspirerande bloggar.
Då dyker bilder på underbara broderier med anknytning till trädgård upp och visst, det är ju dessa jag vill använda ihop med en del tyger som ligger i hyllorna och  linnetyger vill jag ha också.Blir ni lockade finns de här och nytt kommer varje dag just nu
Theodora Cleave 
Nu skall jag få jobba med ljuvliga tyger jag fått och fått ligga till sig.
 

8 kommentarer:

Gunilla sa...

Det kommer att bli kalasfint! kram

Anonym sa...

Helt underbart hur gör man för att få tag i dessa mönster något jag letat efter ett tag kram märit

annicka sa...

ytterligare ett Gudrun projekt- passar precis till dig!!!

Lena P sa...

Den kommer att bli underbar, det är jag säker på :o)

Kerstin sa...

Den kommer att bli bara så ljuvlig, med så ljuvliga tyger!!!
Kram Kerstin

lisailysekil sa...

Kommer med all säkerhet att bli kanon med dessa fina tyger, kram fr Lisa i Lysekil

Katarina sa...

Så härliga dessa är, kommer bli så fint! Sparar du ner dem i pdf format? Får du automatiskt rätt storlek då? Funderar på att spara, något block kanske kan bli broderat..... Kram Katarina

my Haven sa...

Oh vilka härliga tyger du har i korgen. Visst är det roligt med lappteknik;) Välkommen att hälsa på hos mig... Älskar också att quilta;)