Summa sidvisningar

fredag 2 februari 2024

Varför??


 Vad fick mig att sy denna pytteförvaring?Jo, ren nyfikenhet att testa ett nytt sätt att sy.

Otroligt många förvaringar har jag sytt under årens lopp, men aldrig med detta sätt att sy botten på förvaringen. När jag lästa beskrivningen kände jag att jag måste testa. Man kan förklara det med att det blir dubbla bottnar och man kan lägga i någon sorts platta,papp eller plast, för att stabilisera ännu mer.

Min blev 9 cm hög.

Mönstret finns i : Quiltmagasinet  3/ 2023

Design och sömnad: Eva Hauge


1 kommentar:

Immi sa...

Va spännande den ser ut, påminner lite om dom små som jag brukar sy! Roligt att testa någon annorlunda att sy förvaringar på. Nu har jag dock inte Quiltemagasinet längre, så jag kan inte kika efter hur du gjort, men fin i vilket fall som helst. Kram Immi